שאלה נוספת
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
תודה על תשובתך. יש לי למעשה 2 שאלות נוספות: א. בהנחה שיש לי דלקת בערמונית - מה הטיפול? ב. כיצד מטפלים בהסתיידויות (אבנים) בערמונית, במקרה שהם גורמות לחסם ולא מאפשרות להרבה זרע לצאת בפליטה? תודה
הסתיידויות אי אפשר כבר לטפל - הן קיימות וזהו בדללקת אם קיימת ומפריעה ומציקה - הטיפול הוא בדרך כלל אנטידלקתי ואנטיביוטי בתקופות שונות יותר מאוחר - ההצע השלי לבצע היפרתרמיה - וזה עוזר לחלק ניכר מהמטופלים לתקופה ארוכה ממשית. בצד הקיצוני של הטבלה - מציעים ממש לחתוך את הערמונית בניתוח
שוב תודה על התשובה המהירה, שוב יש לי 2 שאלות נוספות: א. מה זה היפרתרמיה? ב. כשאתה אומר לחתוך את הערמונית הכוונה להוריד אותה לחלוטין או לחתוך את החלק הפגוע והדלקתי ממנה? תודה
לגבי ההיפרתרמיה - זה טיפול בחימום בשיטות שונות שמגמתו - הקטנת הדלקת תוך הריגת החיידיקם והתאים הפרוליפרטיביים - המודלקים - שיגיבו להיפרתרמיה יותר מתאים אחרים החיתוך הוא יותר לניקוז הערמונית - TUIP אבל לפעמים אין ברירה וצרציך להוריד חלק מהערמונית TURP