הדרוסלהקלה+ורוקוסלה קלה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מזה כחמישה חודשים אני חש בכאבים במעטפת של שני האשכים, בבדיקה ע"י אורולוג לא היו ממצאים, אבל באולטרא-סאונד נמצא הידרוסלה קלה באשך השמאלי ונוזלים במידה פחותה באשך הימני וכן וריקוסלה קלה בשני האשכים. גם בדיקת האורולוג וגם הUS שוללים בקע. לפי האורולוג אין טעם בהמשך טיפול מסוג כלשהוא. אך דעתי לא נחה, (גם משום שבמקביל אני סובל מכאב לא מוסבר בבלוטות הצואר). האם לא יתכן שאני סובל מדלקת כלשהיא? האם אין צורך בבדיקת תרבית ו/או PCR?
תרבית תמיד אתה יכול לעשות - אבל בעיקרון אני מסכים עם האורולוג שלך