חיידק E.Coli ובדיקות נוספות בזרע
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
תודה על התשובות לשאלותיי הקודמות. הייתי אצל דר' יגאל מדג'ר מהמכון לפריון הגבר בשיבא והוא אמר לי שטרם שיחליט אם יש צורך בניתוח ווריקוצלה הוא צריך לטפל בחיידק E.Coli שבמערכת המין. הוא המשיך איתי את ה- Oflodex ל-10 ימים (אך הוריד את המינון ל-400 מ"ג ליום), אמר לי לעשות הפסקה לשבועיים ואח"כ לקחת ציפרודקס למשך 30 יום, 1 ליום. הוא כתב לי באבחנה שיש זהום של E.Coli ובנוסף (Sever O(k - אני מקווה שלא טעיתי באיות. הוא גם שלח אותי לבדיקות הורמונים. 1. מה הכוונה במונח (Sever O(k? האם זה אבחון מחלה או בדיקה שעליי לבצע? 2. האם כמות האנטיביוטיקה בסדר, כי נראה לי שזה המון? 3. האם עליי לגשת בקופ"ח לרופא משפחה או לחזור לאורולוג ששלח אותי לד"ר יגאל מדג'ר (אני בקופ"ח מאוחדת). תודה רבה !!!
הייתי חוזר לאורולוג שלך - להמשיך את הטיפול. הכמות באמת גדולה - אבל אני לא רוצה להיכנס לשיקולים של יגאל - הוא בודאי ראה את כל הנתונים יותר טוב ממני כאן באינטרנט המינוח לא מובן - כנראה שלא העתקת את זה נכון