fsh
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לבעלי ולי שני ילדים ספונטניים (הצעיר בן 8) , מנסים מזה שנים להרות. בבדיקת זרע- זרעונים בודדים בתנועה. FSH גבוה 17.7 מהי המשמעות של FSH גבוה? האם היא דומה לזו שאצל הנשים? האם ניתן לעשות משהו כדי לשמר/ לשפר את המצב ? מה יכולה להיות הסיבה לכך, האם הדרדרות נמדדת בטווח של חודשים? האם ל- FSH גבוה יש משמעויות מעבר לפוריות העלולות להשפיע על בעלי (אציין כי הוא בן 39) אודה לך על תשובותיך וכן על הפניה לקישורים בנושא. תודה לי
לקריאה נוספת והעמקה
רוצה לדעת במקביל את הדברים האחרים - מה עם רמת הטסטוסטרון? LH? פרולקטין? TSH?