תודה לדר לין כל הכבוד
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אתמול פרסמתי את שאלתי וכבר ענה לי הדוקטור הנכבד,דבר שהרשים אותי מאוד מאוד,שאין דבר כזה שאדם נמצא במצוקה,תמיד יש מי שמקשיב ועונה ועוזר. אני לא מכיר יחס כזה ועוד בישראל,על אף גילי המתקדם הכרתי מעט אנשים כמוהו. על כן תודה רבה לדר אציל הנפש ורב התושיה,בינתיים חלה הטבה במצבי,ואני מאושר מהדיאגנוזה,פשוט הייתי בחרדה,ובתשישות מלאה הרביתי באנטיביטיקה מסוג חזק והרביתי בשתיה והמשכתי בפעילות ספורטיבית למרות הכל וזה כמעט חלף ואני ממשיך הלאה.
ותגיד למנהל רמב"ם שיהיו תנאים נורמליים לענות תשובות לא כמו עכשיו