דקלת יותרת האשך
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לאחר כאב ביותרת האשך השמאלי שנמשך כמה שבועות,הפנה אותי האורולוג לאולטרסאונד שעדיין לא ביצעתי,ורשם לי אנטיביוטיקה לטיפול בדלקת יותרת האשך. האינטיביוטיקה אכן גרמה להטבה אך היא נגמרה,וכעת שוב חוזרת הבעיה. התור הבא לאורולוג רחוק יחסית האם יש אפשרות שרופא משפחה ירשום מרשם לאנטיביוטיקה? או לקחת תרופה אחת שאני מצריכה מרשם מאורולוג?
מאוד סביר כי הטיפול התרופתי היה טוב אבל לא מספיק - וייתכן שהיה או עדין קיים הצורך להמשיך בטיפול האנטיביוטי
האם רופאת משפחה רשאית לתת מרשם לאותה אנטיביוטיקה כיוון שהתור לאורולוג רחוק?