כאב בחיבור צינורית הזרע לאשך
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום! אני בן 15 ובשבוע האחרון התחלתי להרגיש כאב באיזור החיבור של צינורית הזרע לאשך שמאל (בחלק האחורי של האשך), כמו כן נראה שחלק ממנה(צינורית הזרע) טיפה נפוח וכואב כשאני נוגע בו. האם זה סימן לסרטן האשכים? מה הטיפולים הקיימים כרגע? אני די לחוץ ואני אודה על תשובה מהירה!
ממש לא יש לזה קשר אולי שלא משתחרר לך זרע כמו שצריך בכל מקרה - אם אתה מודאג גש ללרופא אורולוג שיבדוק אותך
ממש לא יש לזה קשר אולי שלא משתחרר לך זרע כמו שצריך בכל מקרה - אם אתה מודאג גש ללרופא אורולוג שיבדוק אותך
היי שוב, תודה על התגובה! יש גם מעט כאב באיזור של האשך שאני נוגע בו יש תחושה שונה מעט, נראה שהוא גם טיפה כבד יותר וכבר כל היום אני מרגיש תחושה של אי נעימות שורפת כזאת באיזור... המצב הזה נמשך כבר מאתמול, האם ייתכן והכאב יעבור עם הזמן ללא תרופות/אנטיביוטיקה?