צלקת קלואיד לאחר ניתוח
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לאחר ניתוח נסביט שעברתי לפני שנתיים, הופיעה צלקת קלואיד באיזור הברית,היכן שנוצרו החתך והתפרים, הצלקת היא לא על כל החתך, אלא רק בנקודות מסויימות, מרחתי משחות שונות שהטיבו עם הצלקת, אבל עדיין יש קצת קלואיד, אז קיבלתי דיפרוספאן בהזרקה לתוך הקלואיד פעם אחת וזה לא ממש עזר, האם להמשיך עם הדיפרוספאן שוב ושוב, או אולי יש משהו אחר שניתן לעשות. תודה רבה.
הדבר היחיד שניתן הוא להוריד את הצלקת הזו ולתפור אולי יותר בעדינות שלא תהיה צלקת נוספת
יש לי קלואיד בחזה ע"י רופא מומחה שקבע זאת(בעקבות חיצקון' מסכן..) האם כיום באם רצוני לעשות ניתוח להסרת משקפיים בלייזר בעינים יש חשש לצלקת בקרנית...האם מעצםהעובדה שאני "צלקתית" יש סכנה לניתוח עיניים או שאין קשר בין עור הגוף לקרנית העין אנא אשמח לקבל ייעוץ 050-6784978