רגישות באיבר מין
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר לוין שלום, כאשר אני לוחץ טיפה על הטבור אני מרגיש מין כאב מסויים באבר מין , בנוסף כל פעם לאחר ריקון שתן קצהו העליון של איבר המין הוא מאוד רגיש, ואף נגיעה קטנה גורמת לכאב. לאחר כמה דקות כבר אין את הרגישות הזו. רציתי לדעת ממה לדעתך זה יכול לנבוע וכמו כן האם מומלץ לבקש מרופא המשפחה US מסויים , הפניה לאורולוג או בדיקה מסויימת. אני בגיל 36. תודה רבה
לגבי הטבור קשה לי לדעת ממש - לא מצליח לקשור את זה בדיוק למרות שישנן תופעות שיכולות לקשור את זה לטבור אבל הן נורא נדירות ולכן אני אפילו לא מזכיר אותן כאן. בכל מקרה תבקש מהרופא - בדיקת שתן לתרבית - ונראה מה יש לך שכל כך רגיש אצלך