וריקוצל
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב! עברתי ניתוח וריקוצל לאשך שמאלי לפני כ3 חודשים. מאז הניתוח סבלתי מכאבים באשכים אשר הוקלו רק לפני כחודש. כיום האשך השמאלי שלי אינו שווה בגודלו לאשך הימני ואף חצי מגודלו. הייתי בביקורות מעקב אחרי הניתוח בהן הרופא התייחס לטענותיי ואמר שזהו מצב נורמלי. האם כך ? תודה
מה היה גודל האשך השמאלי - לפני הניתוח בהשוואה לימני? את זה אתה יכול לדעת מבדיקת האולטרסאונד לפני הניתוח
האשכים היו בגודל זהה. כעת השמאלי (בו הייתה הבעיה) הוא חצי מגודלו.
קשה לי להאמין שהניתוח פגע באשך עצמו. הייתי מעוניין לקבל את כל המסמכים - אם תוכל להעביר אותם כאן כדי לראות