אוראופלסמה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
דר' רן לין שלום גילו אצלי את הדלקת שבנדון והבנתי שהנ"ל דלקת של הערמונית. אני מטופל תקופה ארוכה בדוקסילין. בהתחלה הייתה הטבה וכעת שוב חזרו הסימפטומים כגון: דביקות, מיעוט בנוזל זרע, כאב בגב התחתון ועוד. מה השלב הבא אני כבר בשלהי הטיפול, האם להמשיך? בנוסף לסימפטומים שציינתי, כאשר גמרתי לפני מס' ימים הרגשתי ממש כאב באיזור פי הטבעת. בנוסף אני חש בעת האחרונה מעיין לחץ באיזור פי הטבעת ומסתובב עם תחושה של בטן נפוחה - האם הנ"ל קשור לדלקת? אני מתנצל על מבול השאלות אך מה עושים - אני די מודאג. תודה
כל הכאב והתחושות אכן קשורים לדלקת מאוד יתכן שאין מקום לסיום הטיפול אלא להמשיך בו - ואולי לשלב אותו עם קינולונים - אופלודקס או טריויד