ממצא בכליה שמאלית
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני גבר בן 57. תוצאות של אולטרא-סאונד שעשיתי: בכליה השמאלית - ממצא היפראקוגני בקוטר 3,5 ס"מ. גבולותיו סבירים. (גודל בלוטת הערמונית: 36 ס"מ * 53 ס"מ * 4,5. נפח: 46 סמ"ק. שארית שתן לאחר התרוקנות: 157 סמ"ק). א. האם הבלוטה תקינה? ב. האם הממצא מצריך ניתוח? האם יש טיפול מתאים אחר? בברכה, אריה
כמה PSA? למה ניתוח - מה הבעיות בכלל שהצדיקו את בדיקה? השארית של השתן גדולה אבל על פי אולרטסאונד כזה זה לא אומר כלום - חשובים התלונות ואם רוצים אז FLOW שזוהי בדיקה יותר טובה