חוט ניילון
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
נגיד שאת הוורידים אכן קשרו בניילון! אבל כדי להגיע לוורידים צריך להפריד רקמות ושרירים ,ואחרי זה צריך לתפור בחזרה ! ז"א שהוורידים הם הכי מתחת ? ולא יתכן שאני מרגיש את החוט שבו נקשרו הוורדים ,כי מעליהם יש שרירים ורקמות ואני כנראה מרגיש את התפרים שבהם נתפרו הרקמות והשרירים . ואותם כבר לא שום הגיון לתפור בחוטים כאלה ?
נכון שרירים לא תופרים בחוט ניילון אבל יש וריד אחד די ממזרי שהוא נמצא בתת עור ודי מדמם ואם הוא היה גדול ודמם - אולי קשרו אותו
אתה מתכוון לווריד של הוריקוצלה? כמה עמוק נמצאים בכלל הוורידים האלה אים הניתוח מבוצע בבטן?