דלקת בערמונית +אנטיביוטיקה בניחוש
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לאחר חודש של אופלודקס ודוקסילין הופניתי לבדיקה VB1-3 ציטוט מדוייק מהמכתב הפניה. הפסקתי עם האנטיביוטיקה שבוע לפני הבדיקה. היום בעת הבדיקה בבית החולים סירב הרופא במרפאות החוץ לבצע אותה בטענה שהסימון שונה מבית חולים לבית חולים ואינו יודע מה זה בדיקת VB1-3 האם אתה יודע מהי בדיקה זו ? במרפאות החוץ הרופא הפנה אותי לבדיקות אחרות שיש לחכות להם עוד חודש. ואמר שהיום שבאתי למרפאה כדי לקבל שיחת מוטיבציה ולא בדיקת מעבדה ספציפית. איך אני מגיע לבדיקות מעבדה בהקדם דרך קופת חולים כללית ללא קבלת שיחות מוטיבציה מרופאים אלא סוף סוף בדיקה ספציפית . אין לי צורך בשיחת מוטיבציה אני צריך בדיקות ולא לחכות שבועות על גבי שבועות. האם יש פתרון ?
אין לי מושג לאיזה בדיקה מדובר