ערמונית ופוריות
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב הנני בן 35 לפני 10 שנים עקב כאבים בזיקפה שלאחר שפיכה , אובחן אצלי דלקת כרונית בערמונית ( באולטרא סאונד טראנס רקטאלי נראו הסתדויות בערמונית ).. מאז מעת לעת יש סימפטומים אבל התופעה לא החריפה עם השנים. במשך 10 שנים לקחתי 2-3 קורסים של אנטביוטיקה של 3 שבועות אבל ב 3 השנים האחרונות נמנע מכך ורוב הזמן אין תופעות חריפות והמצב יחסית בסדר. אשתי ואני התחלנו עכשיו לנסות להכנס להריון. במידה ואכן יש לי דלקת כרונית בערמונית האם היא עשויה להשפיע על הפוריות? קראתי שנוזל הערמונית מגן על הזרעים בכניסה לנרתיק. האם דלקת כרונית בערמונית פירושה שהנוזל לא יהיה תקין והפוריות שלי תהיה נמוכה? עליי לציין שלא היתה החמרה בתסמינים של הערמונית ב 10 השנים האחרונות תודה רבה!
מה דעתך לבצע תרבית זרע ושתן וכן בדיקת ספרמטוגרם ולהביא אותה כאן כדי שאענה לך על הכל?