קשירת הוורידים של וריקוצלה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מדוע הניתוח נקרא קשירת וורידים אים החוטים שאיתם קושרים נמסים בסופו של דבר?
כי הם נקשרים. ונחתכים וכשהם נמסים זה כבר לא משנה כי הוריד כבר עם קריש ומנוון לכן יש כאלה שהעדיפו ועדיין מעדיפים לקשור את כלי הדם בחוטים שלא נמסים
כנראה שזה מה שקרה גם במקרה שלי! כי אני זוכר שכשבאתי לאורולוג שלי אחרי הניתוח ,ואמרתי לו (למרות שאין קשר בין הניתוח לכאבים כמו שהבנתי אח"כ) שעדיין כואב לי ,אז הוא אמר סובלנות , הוורידים קשורים! כנראה הוא היתכוון שהם קשורים לנצח?!