שאלה מקצועית
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לדר רן לין שלום יש לי ערמונית מוגדלת ישלי גם התקרחות אז השאלה היא לטפל בפרופסיה שהיא להתקרחות היא תעזור גם לערמונית או בפרוקיור שזה מינון גדול יותר עכשיו לא כל האורולוגים מכירים את הפרופסיה השאלה אם אני אקח פרופסיה היא לא תעשה נזק לערמונית באיזה מצבים אתם משתמשים בפרופסיה ומתי בפרוקיור בתודה
אנחנו משתמשים רק בפרוקיור אנחנו לא מכירים את הפרופסיה - כי היא לא ברמה שלנו מבחינת טיפול לערמונית ולא קשורה אלינו זה שהפרוקיור עוזר לשער - זה בונוס