עזרה, בבקשה!
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני נער בן 16 וחצי ואני חושב שנדבקתי בזימה, יש לי הפרשות מאיבר המין ושורף לי שאני משתין. לאיזה רופא עליי לפנות? האם אפשר לפנות לרופא משפחה? תודה מראש.
לרופא אורולוג או עור ומין השאלה - למה אתה חושב שנדבקת בזיבה? בכל מקרה - ממליץ שתלך היום או מחר לרופא. ישנה עוד אפשרות אחת - לגשת למרפאה הקראת STD - של משרד הבריאות - זוהי מרפאה שאתה לא צריך להזדהות בלבד - אלא בכינוי - וזה חינם
אני חושב שנדבקתי בזיבה מכוון שקיימתי יחסי מין לא מוגנים ועם מישהי שלא הייתי איתה בקשר קבוע.