ערמונית
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום דר מתי מטפלים בערמונית מוגדלת( כלומר תרופתי ) רק שהיא מוגדלת מאד והיא מפריע על שלפוחית שתן או שצריכים לטפל בזה אפילו שזה עדיין לא מפריע האם מטפלים בזה בפרוקיור או פרופסיה
כשיש הפרעה אז מטפלים - ובדרך כלל בחוסמי אלפא לגבי פרוקיור או אבודרד- אז - אלא פועלים על אנזימים האמורים על ידי כך למנוע את הגידלה של העמרונית - זה קצת שנוי במחלוקת אם בם באמת עושים את זה או לא - ואם כן - אז יש הצדקה מסויימת בלקיחה לשם מניעה. כמובן שלעולם לא תדע אם הם עשו את הפעולה שלהם או לא