כאבים
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד'ר רן שלום...אני בן 16 וכבר חודשיים וחצי שלוש..כואבת לי המפשעה בצד שמאל זה גם מתחת לתחת... ואני עוסק בספורט-כדורגל..עשיתי צילומים ואולטראסאונד ולא מצאו בבדיקוות שום דבר חריג..ביקשתי הפנייה לסי.טי והרופא שלי אמר שאין צורך...עכשיו הוא נתן לי לשים משחה ונתן לי גם כדורים משכי כאבים..ההליכה שלי רגילה..אבל שאני מתאמצץ או רץ זה כואב ליי ואני בכלל לא יכול אפילו לרוצ מהר...(ואפילו הרופא עצמו לא יודע מה יש לי) ועכשיו גילתי גם שבביצים שלי..יש לי ביצה אחת למטה וביצה אחת למעלה..שכאשר הביצה שלמטה נראית לי גם שהיא הפוכה..(גם בצד שמאל אגב..) ד''ר בבקשה ממך תעזור לי בנושאים האלו ותגיד לי מה לעשות כי אני כבר אובד עצות.. וחושש מאוד..
והטיפול שהוא נתן לי גם בכלל לא עוזר לי ומשפיע עליי
והטיפול שהוא נתן לי גם בכלל לא עוזר לי ומשפיע עליי
אתה מקיים יחסי מין??