אשכים
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
2 גרגירים ניידים בשק האשכים וכפי המישוש תלויים הם על רקמת חוט המחובר כנראה לאשך הימני.האחד בעבר והוא הראשון חד למגע וכפי המישוש צופה והתעבה במעט ואילו השני רך למגע.אימי אמרה לי שכשהייתי תינוק האשך היה תפוח ולאחר זמן התפיחות נעלמה.גודלם של הגרגירים אינו עולה על גרגר עדשים.הגרגר הראשון קיים עשרות שנים.
אשכים צריכים לבדוק ואסור לתת תשובה דרך האינטרנט לכאורה - זה שום דבר אם זה לא ממש באשך או צמוד לו אבל אתה צריך ללכת לאורולוג
שלום ד'ר רן לין מדוע אינך מיתיחס לשאלתי אודע לך באים תיתיחס תודה גונן
שלום אני בן 54 כאשר אני עם בחורה .ובלהט....ואין מישגל אני חוטף כאבי אשכים..ואוו מאד חזקים בשנת 92 אושפזתי עם קולי בדרקי השתן ואז גם תפחו אשכי תודה על התגובה
בדרכי........תיקון
האם ישנה דרך לטיפול בבעיה הנ"ל ללא ניתוח בתודה