דלקת בדרכי השתן
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני מקווה שאני בפורום המתאים.. לאחותי החיילת יש כבר מזה חודשיים דלקות חוזרות ונישנות בדרכי השתן. הצבא לא מצליח לטפל בה כמו שצריך. רציתי לדעת מה ניתן לעשות -יצא בתרבית שיש לה חיידק אי-קולי ושתן סגולי עם ליקוציטים בדרגת 3+- הרופא אמר לה לקחת אנטיביוטיקה זניט חצי שנה. האם זה לא מוגזם לקחת חצי שנה אנטיביוטיקה? מה עוד ניתן לעשות? אנחנו ממש חסרי אונים כי הצבא די מזלזל בה. תודה רבה על התשובה עינבל
אני חושב שזינט לא תרופה מתאימה כל כך - ולא הייתי משתבח בה לזיהומים כרוניים בדרכי השתן דבר ראשון -שתיה מרובה ושמירה על נקיון - וזה כולל הפסקה מוחלטת עם היחסים עם בן הזוג העכשוי - עד שהוא לא ייבדק גם. שנית - תרביות חוזרות - ואני רוצה לשמוע על רגישויות של עוד תרופות