המשך++
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
תראה דוקטור לין- אני מעריך את עזרתך, אבל אני צריך קצת יותר מידע. אני מבין שמוציאים את "העצם הזר" כאשר מזהים אותו. אבל לא ענית לי על השאלות- איך מוציאים אותו? בניתוח? או בדרך אחרת? האם זה מסוכן? האם העצם יכול לצאת לבד? תן לי בבקשה קצת יותר מידע על הנושא, בבקשה. בפניתי לאורולוג- מה להגיד לו? אני מרגיש משהו באיבר המין? ושוב- האם יש מכשיר שמאפשר לראות את העצם הזר?
כל מה שאתה צריך להגיד לרופא את התחושות שלך אבל לא את האבחון שלך - את זה הוא יעשה בעצמו. אלא אם - אתה החדרת את הגוף הזר בעצמך ואתה משוכנע שזה גוף זר או החדירו את זה לך. מעבר לזה - אם הרופא ימצא שם משהו בכלל - ההוצאה כמובן היא בעזרת ניתוח - אלא אם זה בולט וניתן להוצאה בלי ניתוח