דלקת ערמונית
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בהמשך לשאלתך אני בן 24 ובשביל זה הפחד אז האם היפרטרמיה מתאימה גם לגיל שלי או שעדיף לנסות סדרה של אנטיביוטיקה לזמן ממושך ?? ודבר נוסף אם אני יצוייד בטופס 17 , או הפנייה מהקופה לביצוע בדיקות האם תבצעו אותם??אם כן איזה טופס עליי לבקש מהקופה הם יביאו לי אני פשוט מודאג מנושא הפוריות שעלולה להפגע ומפחד שבגלל הדלקת אני לא אוכל להביא ילדים
לקריאה נוספת והעמקה
אני לא מאמין שיתנו לך טופס 17 לבדיקות ואתה צודק שאפשרי ורצוי להתחיל ולנסות באנטיביוטיקה לתקופה ממושכת - אבל גם אנטיביוטיקה אי אפשר בלי די