הוצאה מהנרתיק לפני גמירה ואוננות
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ד"ר נכבד, הנני מודע לכך שהוצאת איבר המין מהנרתיק לפני גמירה זה דבר נורא לא ברי לגבר. האם אני צודק? אם כן, אז למה אומרים שהאוננות היא דבר לא מסוכן ואף מומלץ? הרי אז, כל הזמן, לרבות לפני גמירה, האיבר נמצא ביד. תודה מראש.
זה לא עניין של בריא - אלא זה לא בטוח מבחינת מניעת הריון היות וישנו האלמנט של החשש מגמירה תוך כדי משגל לכן - יש גם מצב של לחץ לצאת - וזה קטע לא נחמד לעומת זאת אוננות - אתה מאונן מה שאתה רוצה וכמה שאתה רוצה - ובקצב שאתה רוצה - ובטח שום נזק לא ייגרם