פגיעה עקב כימותורפיה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לד"ר לין שלום, פניתי אליך בעבר והצגתי בפניך את הבעיה שהתגלתה לאחרונה לפיה בבדיקת ספרמוגרם לא התגלו תאי זרע. הדבר כנראה הוא תוצאה של הטיפול הכימותרפי שעברתי לפני כ- 10 שנים. ד"ר בן שחר שאצלו אני נמצא במעקב אונקולוגי הפנה אותי למרפאת פוריות הגבר בבית החולים ונקבע לי תור. שם הוברר לי מי מי שאחראי לעניין זה ד"ר לייטמן ?? השאלה שאני שואל היא האם יש מקום לערוך בדיקות מקדמיות !!! האם ענייני הוא של מרפאת הנשים או שמא אני אמור לעבור אלייך למרפאת אורולוגית שכן לפי מיטב זכרוני, הודעת לי בהתכתבות האחרונה בנינו כי אני אגיע אליך !!! להנחיותיך אודה - לדוא"ל : [email protected]
מה אני אגיד לך - אני מחכה לך עם כל המסמכים
אבל לא ענית אלי, אם אני מגיע אליך או לד"ר לייטמן כפי שהופנו אותי מהאונקולוגית.