חוות דעתך על בדיקת זרע
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר לין ! לפני כחודשיים ביצעתי בדיקת זרע ואלה היו התוצאות (לאחר 3 ימי התנזרות): PH 8.4 Volume 4.3 concentration 4 million/ml motility : 1 hour after - 31% 4hour after - 9% Grade of motility: 1 hour after II-III 4hour after - I-II Vitality: 1 hour after - 73% 4hour after - 64% Normal morphology : 6% Immature forms: די הרבה יש לציין כי שבועיים לפני הבדיקה סבלתי ממחלת חום קשה ( בסביבות 40 מעלות ) במשך שבוע. ביצעתי בדיקה חוזרת אתמול ( חודשיים בדיוק לאחר בדיקה קודמת, 5 ימי התנזרות ), להלן התוצאות: PH 7.8 Volume 6.6 concentration 47 million/ml motility : 1 hour after - 61% 4hour after - 51% Grade of motility: 1 hour after II-IV 4hour after - II-III Vitality: 1 hour after - 76% 4hour after - 72% Normal morphology : 15% Immature forms: מעט להלן השאלות: 1. האם אני יכול להירגע עכשיו ? 2. האם בדיקת הזרע הגרועה מיוחסת בהכרח למחלה ? 3. על סמך התוצאות, מהי תדירות קיום יחסים האופטימלית להשגת היריון ? תודה מראש וסליחה על השאלה הארוכה.
הבדיקה החוזרת תקינה מזל טוב