טיפול חדשני בווריקוצלה - האם שמעת?
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שמעתי על טיפול חדש שעושים ד"ר גורן מביה"ח "בילינסון" ונדמה לי שלרופא השני קוראים ד"ר גת. לפי מה שהבנתי הם עושים מן צנתור באזור האשכים וע"י כך משפרים את איכות הזרע שנפגעה בגלל הווריקוצלה. למיטב הבנתי, דבר זה יכול לשנות הרבה אצל זוגות שעוברים טיפולי פוריות (בגלל בעייה כזו אצל הגבר) כי ברגע שהבעיה הזו מטופלת, בעצם אפשר להרות באופן טבעי. האם מישו שמע על הטיפול הזה? (לפי מה שהבנתי הוא נעשה כבר בערך 5-6 שנים אבל לא יודעים עליו). מה תוכלו לספר לי עליו? תודה רבה מראש. שיר.
כן זה טיפול לא חדש - בהחלט בסדר עם הסיבוכים שלו וההצלחות שלו - יש הדוגלים בו ויש שלא - אני חושב שכל אחד צריך לבחור - בהתאם לרשימת הבעד והנגד
איפה אני יכולה עוד מידע על ההליך הזה?