שבר בפין
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני חייל בן 19 שאיבחנו לו שבר בפין. מסתבר שעברו 4 חודשים מאז. בשחזור לאחור זה קרה במהלך אקט מיני עם חברתי. כרגע אני בבדיקות אבל די חושש שמדרך הטיפול בצבא וכמו כן מההשלכות לגבי טיפול לאחר 4 חודשים! הייתי רוצה לדעת יותר לגבי דרכי הטיפול ובעיקר לגבי החלמה! רוב תודות ומצפה לתשובתך.
אני מבין שזה היה 4 חודשים - עכשיו הכל עבר? יש זקפות? לא צריך להיות סיבה כלשהי כלפי הצבא זכור לקיים יחסים רק כשאתה למעלה ולא על הגב.
לא לא! הבעיה רק נתגלתה עכשיו! ויש לי אמנם זיקפות אבל כואב לי בעת זיקפה והמקום רגיש מאד גם סתם כך. מה שמאד רציתי לדעת זה האם בעקבות "הזנחה" מפאת גילוי מאוחר (4 חודשים) תיתכן בעיה בעתיד?