וריקוצלה ופרופיל
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב! רציתי לדעת שאים אובחן שיש לי ורקוצלה דרגה 2-3 באשך השמאלי ,זה יוריד לי פרופיל? ולמה? הרי וריקוצלה יש ל30% מהגברים וזה לא מסוכן או משהו כזה! ואים אני נגיד עובר ניתוח זה עדיין יוריד פרופיל.?
את הניתוח תעשה רק אם יש הפרעה בגודל האשך באותו צד באופן משמעותי - או שבדקית הזרע שלך לא תקינה סתם בגלל שיש וריקוצלה לא עושים ניתוח - אלא בשביל קוסמטיקה - וזה אני מעריך שלא הקטע שלך - לגבי פרופיל - אםשר להוריד פרופיל על זה אבל הצבא לא מתעקש במיוחד