איך זה יכול להיות???
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני מתקשה להגיע לזיקםה וכמו:כ מתקשה לשמור עליה. ראו איזה פלא - עם ויאגרה אני קינג רציני..... מעניין!!! האם יכול להיות שיש לי בעייה פיזית? או שהבעייה היא רק פסיכולוגית. לפי דעתי התשובה היא לא פשואה כמו שהשאל נשמעת טיפשית. דרך אגב - כשאני ממש ממש ממש ממש מגורה - הזיקפה שלי חזקה במיוחד. אבל ברגע שיורד הגירוי - יורדת הזיקפה. נעלם הגירוי....... מה אתה אומר דוק.
תבדוק לדעתי גם עם רבע ויאגרה אתה קינג ואם כן - אז זה באמת יותר בעייה נפשית - נסה לרדת לחצי כדור ואחר כך לרבע