דלקת ערמונית
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האם עייפות, חולשה, וגם תחושה לא נוחה בקיבה, וטעם מר בפה הם סימטומים אפשריים כשיש זיהום בערמונית?
ממש אין קשר כדאי לבדוק בעיות אחרות הקשורות למחלות מעיים ודרכי מרה וכבד
גם לי תגובה זהה האם לקחתה אנטיביותיקה ??
עופר שלום. מאחר ואבחנו אצלי דלקת כרונית לקחתי אנטיביוטיקה במשך כעשרה ימים, ואני ממשיך עם כדור יומי שאינו אנטיביוטיקה כ 40 יום. בכל מקרה, העייפות נובעת גם מהעובדה שאני נאלץ לקום בלילה (קודם פעמים שלוש כעת פעם אחת לפחות) וגם מריבוי תרופות. אני מטופל בכדורים כארבעה שבועות, והאמת שאני לא מרגיש הקלה או הטבה. נראה לי כי רק משכחי כאבים עוזרים לי. כמה זמן אתה מטופל? איזה בדיקות ערכת? בן כמה אתה אם אוכל לשאול (אני בן 34).
גם לי תגובה זהה האם לקחתה אנטיביותיקה ??