וריקוצלה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום הובחנתי כסובל מוריקוצלה בדרגה 3 באשך שמאל ו 2 בדרגה ימין הבדיקת זרע הראתה גבולי האם כדי לנתח ? אני חייל ורציתי לדעת האם זה משפיע על הפרופיל? וכמה זמן בערך החלמה.. בתודה מראש
האם מדובר רק בבדיקה אוחת? אם היא גבולית - למה לנתח בכלל? לך ותבצע עוד בדיקה
לגבי תשובתך אז.. כן עשיתי רק בדיקה אחת והיא יצא גבולית מאוד.. לגבי הוירקוצלה עצה האם דרגה 3 מצריכה ניתוח כי לפעמיים זה כואב ולא נעים בכלל ושאלה אחרונה ..: האם זה יכול להיגרם בעקבות הרמת משקלים בצבא כמו "נסיגות" או "מסעות פילים" בתודה ZONTAG