עקמת הפין
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר! 1.רציתי לדעת האם ישנו פין ישר? או שמא לכל אחד יש נטייה כזאת או אחרת לכיוון מסויים? 2. איבר מיני נוטה מעט ימינה. אךאם אני מנסה ליישר אותו , נדרשת תזוזה מעטה יחסית כדי שיהיה ישר. האם יש לי ממה לדאוג? 3.כיצד אני פותר את הבעייה? האם מדובר בניתוח שמשאיר צלקות או גורם לסיכונים אחרים? לתשובתך אודה.
לקריאה נוספת והעמקה
תלוי כמה היא הנטייה ומה זה בכלל מפריע לך לכל אחד יש איזה נטיה לצד למטה או למעלה - ולחלק יש זקפה בשוית ישרה - וזה הכל - אם זה מפריע לחדירה - אז זה שווה תיקון ניתוחי שהוא בסך הכל פשוט ודי טפשי וקל. אבל זה לא אומר שצריך לעשות את זה לכל אחד סתם