ערמונית מוגדלת ובדיקת PSA
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר אני בן 42 , בבדיקת סקר שעשיתי (לראשונה בחיי), אמר הרפא (כללי), לאחר בדיקה שהערמונית מוגדלת מעט וקשה. פניתי לרופא המשפחה שהפנה אותי לביצוע בדיקת אולטראסאונד. בבדיקה נמצא שגודל הערמונית 39 גרם, לאחר התרוקנות שארית קטנה. רופא המשפחה טען שהבדיקה תקינה ואין צורך להמשיך ולבדוק אך בכל זאת הפנה אותי לבדיקת PSA , תוצאות הבדיקה 1.2 שאלותי - 39 גרם זה גודל תקין? - PSA 1.2 נחשב לנורמלי ? - האם כדאי ללכת לאורולוג? תודה גרי
כן וכן וכן ולאחר מכן תדע שאתה בסדר גמור - ויכול להפסיק לבצע בדיקות בטח עד גיל 45