Omnic OR Procor
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני לוקח Omnic מזה כמה שנים, האורולוג מציע שאעבור לProcor משום שבמכבי החליטו להפסיק לתת לחולים Omnic . אודה אם תואיל לחוות דעתך על ההבדל בין התרופות. בנסיון קדם שהיה לי עם Doxazosin היו לי תופעות לואי , לחץ דם גבוהה וטרכיקארדיה. כמו כן קראתי ש Procor מסוכן לכבד, ולבלוטת התריס.
לקריאה נוספת והעמקה
לא נראה לי שהרופא מתכוון להחליף אלפא בלוקר בפרוקיור - אבל ייתכן שהוא רוצה להוסיך לך את התרופה. הפרוקיור - לוקח בערך 6 חודשים להשפעה אם בכלל - והוא לא ממש בסל הבריאות ולכן ההוצאה מאוד גדולה