דחוף !!!! תוצאת PSA
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום , אבי עשה לפני מס' שבועות בדיקת דם ולפיה נמצא שהערך של ה-PSA הינו 6.73 . נאמר לו שהתוצאה אינה תקינה ועל כן נקבע לו תור לאולטרסאונד וביופסיה. מה יכול לגרום לעלייה של ה-PSA ? והאם יש סיבה לדאגה ? תודה מראש, רויטל
רויטל - ראשית בואי נעבור את הUS והביופסיה. שנית - לגבי כל הנושא הזה - למה שלא תשאלי את אבא? בטח הרופא דבר איתו שוחח אתו על הכל כולל הסיבוכים והסיכונים הן של הבדיקה והן מהמשתמע ממנה לגבי כל האופציות הקיימות. זוהי תהיה ההחלטה של אבא לשתף או לא לשתף אותכם בכל המידע שברשותו