שאלה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לך דר אני בגיל 30 כמה שאלות 1 למה שאני מאונן אני מרזה 2 האם זה נכון שמאוננים כל יום או יומיים אז מחלישים טסטסטרון זמנית עד לייצורו מחדש ובכך יכול להוריד טסטסטרון גבוהה מהקרקפת ולא לגרום להתקרחות האם זה מה שפרופסיה עושה בעצם מורידה
לא ממש ואין הוכחה לזה אם אתה מאונן יום יום זה אומר שאתה מאונן יום יום ולא יותר - יש שמאוננים פחות ויש שמאוננים 10 פעמים ביום - והם לא נעלמים עקב כך. אתה כמובן צורך קלוריות בפעולה אבל אל תחמיא לעצמך יותר מידי. זה לא כל כך הרבה