האם עליי להיות מודאג ?
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לאחרונה הופיע לי משהו די מוזר על הפין . יש לי מעין נקודה שחורה , די קטנה ובולטת מעל פני העור < לא שומנית או מוגלתית או בשרנית כמו נקודת חן> , זה קצת גירד , אבל נמנעתי מלגרד כדי לא לקלף או לפצוע את זה . לאחר מס' ימים הופיע לי כמו כיס כזה מוזר ליד הנקודה ואם לוחצים על זה רואים כמו בליטה שיש מתחת לעור ומן הכיס הזה יוצא משהו לבן , שומני. מרחתי על הנקודה סינטומיצין 3% < לא הלכתי לרופא עור , עשיתי את זה מיוזמתי > והנקודה אומנם די התכווצה אך עדיין קיימת ,אך הכיס עצמו נשאר . מה זה יכול להיות , האם כדאי להמשיך למרוח סינטו' ? אודה להתייחסות , בתודה , אלעד .
יכול להיות מאוד שזוהי בלוטת חלב מזוהמת אבל בכל מקרה רצוי לראות על מה אתה מדבר