PSA גבוה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד''ר שלום האם דלקת כרונית בערמונית יכולה לגרום לערכים גבוהים ( בין 6 ל-8) בשנים האחרונות? אני בן 55 כמעט ונמצא כבר כ -7 שנים במעקב כולל 3 ביופסיות שהיו תקינות. הערמונית מוגדלת מעט דבר המשפיע על מתן השתן. האם ניתן לגלות את הדלקת? האם הביופסיה לא הייתה אמורה לגלותה? לקחתי גם לתקופה של חודש אנטיביוטיקה אחרי פרוסטטיטיס.אולי האנטיהיוטיקה לא אפקטיבית במקרה של דלקת כרונית? תודה על תשובתך.
כמה שאלות מורכבות. ראשית אם הביוספיות היו שליליות זה מצויין - ישנה רק שאלה האם אין מקום לקחת ביופסיות גם באיזור שהמחט לא מגיעה - דרך השופכה. שנית - ערמונית גדולה יכולה לגרום לPSש גבוה - ודלקות גם כן - ואנטיביוטיקה שקיבלת אולי לא פתרה את הבעייה או שהחיידקים לא היו רגישים אליה במידה מספקת