וריקוצלה-דחוף(חוזר)
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עדיין לא קיבלתי ממך תשובה לגבי השאלה שמדאיגה אותי מאוד והיא האם לפי תוצאות הבדיקה שלי אני צריך לחשוש מבעית פוריות??? אני חוזר שוב על תוצאות הבדיקה:אשך ימין-תקין בכול הפרמטרים אשך שמאל-בגודל ומרקם תקינים,ראש האפידידימיס אינם מעובים ,נוזל בשק האשך-הידרוצלה קלה,הרחבה (עד 27מ"מ) של הפלקסוס הפמפיניפורם-וריקוצלה דו צדדית קלה. האם לפי תוצאות אלה יכולה להיות בעית פוריות? והאם לדעתך אני צריל לעשות בדיקת ספירת זרע?
והאם העובדה שיש לי גם הידרוצלה קלה היא מגבירה את הסיכוי לאי פוריות?