איבר המין נוטה כתוצאה מניתוח. האם ניתן לתקן דבר זה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בן 16 ובגיל 12 עברתי ניתוח לכריתת אשך כתוצאה מהסתבכות בכלי הדם או משהו כזה... מאז הניתוח איבר המין שלי נוטה בצורה חריגה (לדעתי) לצד ימין. האם ואיך ניתן לתקן את זה? האם השתלת אשך מלאכותי תפתור את הבעיה?
אבר המין נוטה כי הוא נוטה ואין לזה קשר לניתוח הקודם- ואולי הוא בכלל לא נוטה בצורה חריגה. מה אתה יודע בכלל על צורות חריגות? אני מבטיח לך כמעט במאה אחוזים שזה לא ממש חריג. בכל מקרה - צורות חריגות הן רק אם ממש יש זוית שיכולה להקשות על החדירה בהמשך הדרך או על זקפות שמלוות בכאבים
איבר מיני נוטה גם לא בשעת זקפה והדבר החל מיד לאחר הניתוח.