איכות הזרע
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני לאחר 3 הפלות רצופות, במהלך שנה אחת... מעולם לא ביצעו בדיקת זרע בבעלי, מיכוון שהסיקו שאם ישנה הפרייה והריון אז כנראה שהכל בסדר, כרגע אנחנו מופנים לבדיקת קריוטיפ ועוד בדיקות נוספות בשלב זה, לאחר 3 ההפלות, רציתי לדעת, אם ישנה בכל זאת בדיקה שבודקת את איכות הזרעים מבחינה גנטית, שאולי, למרות שאני מצליחה להכנס להריון, אותם זרעים לא תקינים ולכן מתרחשות ההפלות...? או שהקריוטיפ עונה על השאלה בעצם...? אשמח לתשובה מפורטת כמה שניתן, ותודה רבה מראש!
קריוטייפ זה חשוב אבל נכון שבעיקרון - הגישה הכללית אומרת שאם יש הריון הזרעים תקינים