שאלה לדוקטור
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם ישנה שפיכה ללא צינור הזרע? כלומר אם אין צינור זרע האם קיממת שפיכה אשר מכילה רק את נוזל הזרע? אם עושים כריתת צינור זרע - עדיין יש שפיכה ללא תאי זרע? תודה רבה. אריאל.
אין כנראה הבטחה של 100% גם אם כורתים את דרכי הזרע כי במקרים בודדים יכול להיות קנליזציה של הזרעים -ויש על זה דיווחים
קנליזציה? מה זה? והאם זה אומר שיש שפיכה גם עם כריתת הצינור? ועוד שאלה אחת וזהו - יש מצב שהגבר נולד בלי צינור זרע נכון? מה השם המדעי של מצב כזה? תודה רבה רבה!