חיידק בשתן
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב מה יכולה להיות הסיבה להמצאות של חיידק בשתן בשם קולי וזאת למרות שאני מטופלת לסרוגין באנטיביוטיקה (זניט טרביד) ועתה רספרין. האם יש לבצע בדיקות נוספות. ואלו ממצאים יכולים להיות. תודה נילי
השאלה כמובן היא האם הטיפול שניתן הוא מושלם והאם אין הישנות של ההדבקה - כמו למשל על ידי קיום יחסי מין = ואז ההדבקה יכולה להיות פסיבית או אקטיבית
שלום רב, ראשית תודה על תשובתך. הטיפול היה כל פעם למשך 5 ימים. האם יכול להיות ש-5 ימים אינם מספקיפ כדי לחסל את התרבית. תודה נילי