זיהום בשתן
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני חודשיים התגלה אצלי זיהום אי קולי אך ללא לויקוציטים (בוצעה בדיקה נוספת לאימות) טופלתי באנטביוטיקה הזיהום נעלם לאחר שבועיים שלושה חזר שוב ושוב טופלתי והזיהום נעלם. ועתה שוב יש לי דלקת (ערכה ביתית אישרה) ואני מנסה טיפול אלטרנטיבי עוד אציין שבלוטות הלימפה שלי נפוחות האם יש לי סיכוי או שאין מנוס מלקיחת אנטביוטיקה בתדירות כה גבוהה והאם העובדה שאין לויקוציטים עשויה להעיד על בעיה במערכת החיסונית? (איידס?)
לא ממש לא- אבל בהחלט יכולה להעיד על זיהום מתמשך שלא " בא לידי סיפוקו" על ידי מנות האנטיביוטיקה שאת לוקוחת או - שאת נדבקת ממזהם כלשהו..... לגבי בלוטות הלימפה - האם זה מלווה בחום וחולשה - יכולה להיות מחלת הנשיקה - וזה צריך לברר
תודה רבה רבה על התשובה