כאב באשך השמאלי
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר לין שלום מזה כחודש וחצי אני סובל כאב עמום -פנימי באשך השמאלי. הכאב אינו רצוף, הולך וחוזר לכמה שעות מידי כמה ימים . אורולוג שבדק אמר שנראה לו תקין לגמרי , יתכן וישנה דלקת קלה ואף רשם oflodex למשך 10 ימים. וכן אולטרהסאונד של האשך. תוצאות האולטראסאונד תקינות לחלוטין ובנתיים אורלוג אחר שבדק ,אמר שהכל תקין ואין דלקת כלל וביקש ממני להפסיק את האנטיביוטיקה. הוא שלל גם הרניה הכאב ממשיך באותה תדירות ואני ממש אובד עיצות. מה אתה חושב? זה נראה לי קצת מדאיג לא? אודה לתשובתך
לא נראה לי מדאיג יותר מידי - אתה מדבר על האשך אבל האם הכאב הוא מרוכז באשך או באיזור בין האשכים לפי הטבעת? האם יש הפרעות בהשתנה?< במתן זרע?