איכות הזרע שאלה חשובה ודחופה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב אנו בטיפולי הפריה בגלל בעיית זרע. כמות נוזל הזרע קטנה ואיכות לא טובה. מליון - שישה מליון ובודדים בתנועה. הפריה ראשונה נכשלה. יש לי וריקוצלה דרגה 1-2 מצד שמאל עם היפוך זרימה בוולסבה- מה זה אומר היפוך זרימה?? באולטרסאונד רקטלי נתגלה כי יש הרחבה ציסטית של ED משמאל, רושם שחוצה את קו האמצע. האם זה פוגע באיכות הזרע ויכול לגרום לכשלונות חוזרים? כיצד ניתן להגיע אליך לייעוץ פרטי?? תודה
גם לפי התיאור שלך של היפוך הזרימה גם לפי האבחנה המצוייה של הוריקוצלה וכן לפי כמות הזרעים נראה שתהנה מניתוח קשירת הוריד הספרמטי עם תוצאות טובות עד 50% הצלחה
שלום רב מה זאת אומרת קשירת הוריד ואיך מגיעים אליך לייעוץ/טיפול?