בדיקת זרע
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אנחנו זוג נשוי המנסים להכנס להריון מזה שנה, ללא הצלחה. בבדיקת זרע התקבלו התוצאות הבאות צבע: צהבהב התנזלות: תקינה צמיגות: 0 נפ"ח 5 מ"ל PH: - 7.4 ריכוז : 135 מיליון במ"ל תנועה - 81% (אסטנית 4%, פרוגרסיבית 77%) לויקוציטים : 2.2 מ"ל אגלוטינציה: שלילית Total motile count: 546 million הערות : השרדות SU 160 מיליון תאים תקינים 10% פתולוגית ראש 82% פתולוגית זנב 8% אבחנה משוערת Mild Teratozoospermia עדיין לא הגעתי לרופא האם אני/אשתי צריכים טיפול. ומה הטיפול המוצע. האם אנו יכולים להכנס להריון? תודה
לא צריך לעשות כמעט טיפולים כי כמות הזרעים אדירה ויש המון זרעים נורמליים כמעט בלי בעיות - ייתכן שמה שצריך הוא הסבחה על ידי דילול - וזה שיטה פשוטה ביותר
שלום אודה לך אם תוכל להסביר מהי השבחה ע"י דילול. אנו מעט מודאגים. בברכה הנ"ל.