אבחנה:PROSTATITIS
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בעלי נבדק עקב חוסר התרוקנות , זרם חלש מידי.בבדיקת האולטרסאונד לא נמצאו ממצאים.בדיקת "זרם ושארית" לא תקין,בבדיקה ידנית אונה ימנית בצקתית ורגישה. בזרע נמצא ureoplasma.(גדול מ100000/mL).קיבל טיפול במשך 10 ימים בדוקסיליןובהמשך יקבלxatral10*1 ותרבית זרע לביקורת. חשוב לציין בן 43 ברקע:יתר לחץ דם,אי ספיקת כליות-קריאטנין1.6 , אוראה36- מטופל תרופתית.שאלתי היא:על מה מצביע הממצא בזרע( עכשיו משתמשים באמצעי מניעה) האם גם אני צריכה לקחת טיפול מניעתי? מה הפרוגנוזה לעתיד???
הייתי משיב כמו יהודי בשלב הזה = בהתחמקות. ויש לה סיבה. כרגע יש סיפור של אוראפלזמה - והוא מטופל בדוקסילין - ולכן בשלב הזה לא הייתי רוצה להתייחס לכל השאלות האחרות אלא לתת לזיהום לעבור ולבצע את כל הבדיקות שוב לאחר מספר חודשים